lørdag den 31. januar 2009

str. 50 - 56 - 62

10 uger gammel, så blev hun målt og vejet igen.
Sundhedsplejersken var på besøg i tirsdags med sit målebånd og sin bismervægt.
58 centimeter og 5100gram.

Øverst på reolen i soveværelset står den kurv som jeg har reserveret til hendes aflagte tøj efterhånden som hun vokser ud af det... hmmm, bunken af pænt vasket og sammenfoldet tøj, er allerede ved at vokse ovenud af kurven.
Str.50 er for længst lagt væk og nu er sparkedragterne i str.56 heller ikke lange nok mere.

Jeg har så tit hørt folk sige om børn at "de bliver så hurtigt store"...
Ja, jeg var forberedt, men havde nu alligevel ikke regnet med at det gik SÅ stærkt.
Jeg har været på "lageret" og finde de næste kasser frem med babytøj str.62, det meste er heldigvis stadig for stort, men det kan ikke vare længe før jeg begynder at panikke over at tøjlageret stopper ved str.68.......

Er der ikke en blog-læser som kender nogen der har et par kasser gammelt prinsessetøj stående på loftet eller no'et?

Hvad er det også for noget ?
Hvor blev den lille-lille-bitte baby af, som lå på maven af mig dagen lang for et øjeblik siden???


2 kommentarer:

  1. ÅH Hvor I dog klær´hinanden - et par skønne kønne pir´

    SvarSlet
  2. oh ... that's so sweet :) my baby refuse to kangaroo care with me!! yours is sleeping like an angel :)
    HUGS!!!

    SvarSlet